donderdag 21 januari 2010

Ziekjes...

Vandaag is mijn weekend een halve dag vroeger begonnen (ja, sowieso moet ik de vrijdag niet werken - luxe!) : mijn onthaalmoeder belde Lief, Lief belde mijn werk, mijn werk verwittigde me, ik belde terug naar Lief (want ik merk dat ik het nr. van de onthaalmoeder niet bij heb) en ik kwam te weten dat Po al de hele ochtend geweend had. Of ik Po niet kon afhalen... 

Dju, dju, dju. Het is nooit fijn als je weet dat je collega's je dan moeten vervangen. Maar het is ook niet fijn dat Po zich niet goed voelt. Ik dus naar huis.


Nu ligt hij te ronken in zijn bedje en heb ik tijd om het pakje open te maken dat vandaag per post kwam :


Helemaal zelf gemaakt  gekocht bij Sloppop.
Straks probeer ik nog een foto te posten van Po in het broekje. Als het ventje wakker en niet meer ziekjes is.

2 opmerkingen:

Sabine zei

Het had slechter gekund, is het niet?
Schattig broekske!

bohemienmama zei

hier ook twee zieke kindjes...niet leuk, maar ze zijn niet zo ziek dat heerlijk tutten gewoon nog gezellig kan zijn (zonder overgeven enzo bedoel ik dan)...veel beterschap aan po, en het salopetje ziet er fantastisch uit!