woensdag 24 februari 2010

Lentebloem

Vandaag kwam bij mij het lentegevoel langs.
Toen ik deze morgen om 8u blauwe lucht zag, vond ik het tijd om de kinderen terug met de fiets naar school te brengen. Zo gezegd zo gedaan. Voor de 1ste keer met 3 kinderen was even spannend, maar alles verliep vlotjes: Je op zijn eigen fiets, Su op de aanhangfiets en Po op het zitje van voor. Zalig!

Dus vandaag ben ik in de mood om mijn mooiste lentebloemen aan te prijzen:

De tulp
Dit weekend heb ik ze cadeau gekregen van een collega-vriendin. Gelukkiger kan je mij niet maken door bloemen te geven. Ze zijn gewoon zo eenvoudig mooi.

 

De narcis
Narcissen doen me dromen van de paasvakantie : een lekker lange vakantie waar het (meestal) goed weer is, waar we terug op de speelstraat samen komen met de buren en gezellig kunnen bijkletsen na de lange winter.


Su met de mooie ogen
Maar de aller-, aller-, allermooiste bloem is toch wel mijn Su die toch wel zeeeeer schoon zou staan met een fris lentekleedje voor een 6-jarige... (ik heb hier zelf een perfect appelstofke liggen).

2 opmerkingen:

Unknown zei

O wow...jij bent gewoon al met de fiets naar school geweest. Zo tof!

Anoniem zei

Facebook-wise: I like
Leuke post!!