zondag 27 december 2009

Alle begin is moeilijk?

Ok, ik ben bezweken om zelf een blog aan te maken...

Facebook is niet meer hip hoor ik de laatste tijd. En inderdaad het boeit mij ook niet meer zo. Commentaar van 'vrienden' uit een lang vervlogen tijd interesseren me niet. En diegenen waar ik wel een band mee heb, zie ik vaak genoeg om bij te kletsen (en dat hoeven er ook geen 100 te zijn!).
...Of nee - eigenlijk niet vaak genoeg - maar als we elkaar zien, is het wel altijd fun!


De laatste tijd ben ik een fervente bloglezer geworden en sta ik vaak paf van de mooie teksten en de creatieve uitspattingen van anderen.

Zou dit ook iets voor mij zijn?
Ik lees graag mooie teksten/boeken... Maar kan ik zelf iets zinnig, boeiend, grappig opschrijven?
Ik ben graag creatief bezig... Maar ik moet nog zoveel leren, prutsen, tijd vrijmaken.

We zien wel.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Juj Juj Juj...driewerf juj dus! Maar content dat we zijn dat je eindelijk gezwicht bent! 't werd tijd...want na al die creaties die we gemist hebben, gaan we nu eindelijk op de voet kunnen volgen wat voor schoons er allemaal van onder je naaimachine rolt.

Sabine zei

haha, ik heb je blog al uitgelezen, dus zo slecht zal het wel niet zijn hee :-)

Nee serieus: ik ben heel benieuwd wat er allemaal nog gaat volgen. Ik volg.... :-)

Cornelia Leeuwenhart zei

Salut Madame Je supoze, jij bent een beetje na mij van je jongste bevallen en een beetje na mij aan je blog begonnen. En ik kom je regelmatig eens tegen in Groot Gentbrugge (je zal me misschien herkennen op mijn blog). Wat is zelfs de wwwwereld toch klein.
Wat ik nog wou zeggen, ik heb altijd gedroomd van een Suzanneke: prachtige naam.
En leuke blog trouwens!